Sehingga ...

Bismillah.




Sehingga...  ALLAH  cinta.

Hambaku senantiasa mendekatkan diri kepadaku dengan amalan-amalan sunnat hingga AKU mencintainya, maka apabila AKU telah mencintainya, AKU menjadi pendengarannya, penglihatannya, tangan yang digunakan bekerja, kakinya yang dipakai berjalan, kalau ia meminta kepada- KU niscaya AKU memberinya, dan jika ia memohon keselamatan kepada - KU, niscaya AKU memberinya keselamatan.

(Hadith Qudsi)

Lazimi yang sunnah dan nafilah,
sehingga ALLAH cinta...







Semoga Allah redha ^ ^

3 comments:

  1. Replies
    1. Saffa ! Rindu enti ! ......
      ALLAH... Semoga ALLAH sentiasa memelihara dan memimpin setiap kayuhan langkahmu, setiap bisikan hatimu, setiap degup jantungmu dalam keredhaan NYA. Ameen
      ^_^

      Delete
  2. "lavenda" tak tahu nak reply apa neh . Btw . Rindu "lavenda" jugaa

    ReplyDelete