Berpisah sementara cuma.

Bismillahirrahmanirrahiiim.


-warga 3 Ikhlas-


Kita telah ditakdirkan untuk berpisah.
 Tapi hanya sementara sahaja.
 Begitu ku berharap.
Insya Allah, tidak akan ku lupa pada kalian. 
Aku masih menanti saatnya nanti kita akan bertemu kembali. 
Saat yang pasti begitu indah. 
Di hadapan Allah yang kita sama-sama cinta, kita bertemu kembali. 
Engkau tersenyum, aku juga tersenyum dan Allah juga tersenyum. 
Pada saat itu, Allah telah redha dengan kita dan kita pun jua redha dgn Allah.
 Dan, Allah berjanji pada kita bahawa Dia tidak akan murka pada kita untuk selamanya. 
Ya, di situ juga ada Rasulullah, tersenyum dengan wajah indah. 
Di syurga. Ku harap kita bertemu kembali di Syurga.
Yang dikasihi, jagalah dirimu dari murka Allah.
Auratmu, hati mu. Ikhtilat hubungan antara llki dan perempuan ,juga solatmu.
Jaga diri kalian.
Aku dan kamu harus berjuang di dunia. Agar kita tidak menjadi golongan asing di hari akhirat kelak.

Tidak mengapa kita berpisah sementara di dunia. 
Mungkin itu yang terbaik. Allah Maha Tahu.
Mungkin kalian tidak peduli berpisah denganku. Namun...
Sungguh, aku mencintai kalian. Aku mencintai kalian...

Semoga cinta Allah bersama kita. Fi Amanillah~

Ya. Aku mahu belajar mencontohi kepatuhan sang matahari. 
Perpisahan sementara ini harus ku patuhi. Seandainya itu yg Allah kehendaki.

untukmu,
3 Ikhlas, 
Fillah ...


Maafkan saya.
kamu...


Hasif . Ahmad Raziqin . Muhammad Afif . Mohammad Afizuddin . Azmierul Fitri.  Muhammad Yusuf .  Muhammad Fairuz . Faizul . Azizan . Muhd Faizudin . Huzaifah . Faez. Nasha . Amin . Fauzan . Luqman . Hamzi . Fadhlul Amin . 

Majriatul Huda . Azizah . Halimatus Saadiah . Husna . Haziqah . Munirah Abbas . Darin . Aida . Wan . Qurotu . Erfah . Asyiqin . Munira Hayati . Syafiqah . Nadia . Syahirah . Mia . Husna Malek . Siti Nor Amnah.




Terima Kasih Allah . 

Semoga Allah redha ^ ^

1 comment: